باران

ساخت وبلاگ

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 13

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 13

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,13, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:41

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال کرگدن

اين سريال در سبکي اکشن با رويکردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان که وارد يک چالش به نام چالش کرگدن مي شوند و هر کدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است که : کرگدن نه شکار مي کند و نه شکار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اکنون از لينک زير دريافت کنيد .

دانلود سريال کرگدن با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,کرگدن,با,لینک,مستقیم, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:28

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، کدام يک را انتخاب کنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد که اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از کشور مي کنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد که در مسير مهاجرت تحصيلي به مشکل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا کنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است که مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو کشور مهاجر پذير آشنا کنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به کار شوند. جالب است که بگوييم سال 2019 يکي از بهترين سال ها براي افرادي است که مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام کنند زيرا اين کشور امکانات کم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از کشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است که بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي کرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و روند دريافت بورسيه و کسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با کدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام کنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با کسب مدرک زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام کنيد اما بهتر است بدانيد که اگر مدرک زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين کشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين کشور تدريس مي کنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يک امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاکيد کنيم که تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين کشور نيست و بسياري از افراد به دليل کيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يک تير دو نشان مي زنيد، هم در کشوري فوق العاده جذاب زندگي مي کنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يکي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يکي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تکنيک ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره کرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نکته ديگر آن است که که دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد و همچنين دکتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يکي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است که ميان دوستداران تحصيل در خارج از کشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب کرده است. يکي از مهمترين ويژگي هايي که تحصيل در اتريش دارد، آن است که تقريبا تحصيل در اين کشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم کشورهاي اروپايي، بسيار کم است.

با کدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام کنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني که اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرک معتبر دريافت کنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يک گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين کشور براي افرادي که زبان آلماني بلد نيستند اين امکان را فراهم کرده است که به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين کشور شرکت کرده و در نهايت پس از کسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در کشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است که شما اگر زبان آلماني را با مدرک معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع کننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين کشور نيز اشاره کرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين کشور قرار گرفته اند به گونه اي که در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را کسب کردند. دانشگاه وين که بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد. 

آشنايي با موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 با کسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از کشور آغاز کرده و کشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور کار خود دارد.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,ایتالیا,و,تحصیل,در,اتریش,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:19

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  چيست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئوني  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني  کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:18

از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چه ميدانيد؟

همانطور که ميدانيد، آسان ترين راهي که ميتوان توسط آن امنيت خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره و درب است. در اين بين اما در سال هاي اخير تعداد انواع اين نوع حفاظ ها بسيار بيشتر از گذشته شده است. شايد در گذشته تنها از حفاظ هاي چوبي و يا آهني استفاده مي شد اما امروزه نرده محافظ آهني طرح دار پنجره نيز به ليست حفاظ هايي که در حفظ امنيت ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرند اضافه شده است. اگر شما هم با حفاظ پنجره  و انواع آن آشنايي نداريد در اين بخش با ما همراه شويد.

نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چيست؟

زماني که صحبت از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان نرده محافظ آهني طرح دار پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده محافظ آهني طرح دار پنجره قابل مقايسه نيست.

چرا نرده محافظ آهني طرح دار پنجره؟

حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده محافظ آهني طرح دار پنجره را انتخاب کنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

کيفيت نرده بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد. در اين بين  حفاظ پنجره ساختمان نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.

اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد. هرچند استفاده از اين نوع نرده محافظ آهني طرح دار پنجره ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

براي اطلاع از قيمت قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : از,نرده,محافظ,آهنی,طرح,دار,پنجره,چه,میدانید؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:33

همه چيز درباره قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده ازحفاظ شاخ گوزني است.

در اين بين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد

چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد

و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ نخل مرداب در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود.

زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد

تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد

برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد.

البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود.

در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است.

شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد.

بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد.

بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد

به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد.

اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است

که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود.

شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است

که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند

پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد.

ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

همانطور که گفتيم  نزديک  همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند.

آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد

اما معمولا حفاظ شاخ گوزني با ارتفاع بين يک متر لغايت يک متر و نصف ساخته مي شود.

ارتفاع به واقعيت از جمله مهمترين بخش هايي است که روي بها حفاظ ها اثر گذار خواهد بود.

ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را برگزيدن کنيد

اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و گونه حفاظ و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

تراکم حفاظ به درستي با به کارگيري ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است.

هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم کم و بيش تر خواهد بود.

تراکم ذيل به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد،

خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود.

تراکم اين گونه حفاظ ها مايه امنيت زياد بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزني به انواع مختلفي بخش بندي مي شود

که از آنگونه آنها مي نا به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و وانگهي بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد کاربرد قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است.

اين گونه نرده ها به راستي به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند.

خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است.

هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده قيمت مشخصي هستي ندارد

و مي توان گفت که بها نرده ها به شمار شاخه، پهنا و ارتفاع آنها پيوستگي دارد.

اين گونه حفاظ شاخ گوزني معمولا برتري هاي بسياري دارد

که از آنگونه آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد.

عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است

و وانگهي در جهت هاي مختلف قابل استعمال خواهند بود.

همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين گونه از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست.

مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

حفاظ شاخ گوزني سرنيزه اي و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يکي از اجناس حفاظ شاخ گوزني، حفاظ آهني است.

اين گونه حفاظ ها در برگيرنده ميله هاي عمودي است.

حفاظ سرنيزه اي اما احد از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد

که همه ما آنها را ميشناسيم.

همچنان مي طاقت گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد.

اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به گونه ها مختلف ساخته خواهد شد.

اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند

که از آنگونه آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و وانگهي ??? متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني ساده

نرده بارو حفاظ ساده هم گرد از انواعي است که بايد آن را مورد بهره‌گيري قرار دهيد.

از آنگونه مدل هاي زياد کاربردي هم در اين گويه باره استفاده پيمان مي گيرد

که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد.

همگي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد،

از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد

گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند

که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد احتياج است

لغايت بتوان در اين زمينه امنيت را برپايي کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

بهتر است از فضا هاي معتبر در اين گويه کاربرد کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج را از فروشنده هاي معتبر بخواهيد تا دچار مشکل در اين زمينه نشويد.

 

معرفي حفاظ شاخ گوزني در کرج

حفاظ شاخ گوزني يک نوع از انواع حفاظ هاي روي ديوار است

که به جهت بالا رفتن سطح ايمني و امنيت منازل مختلف در کنار زيبايي ظاهري

و رنگ و لعابي نو بخشيدن به نماي خارجي منازل مختلف مورد استفاده واقع مي گردد.

با توجه به نوسانات مختلف قيمت ها نمي توان به طور دقيق قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر ديگري را اعلام نمود. با اين وجود با توجه به توليدکنندگان و

نيز نصاب هاي مختلف زيادي که در کرج وجود دارد، مي توان اذعان داشت

که قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج نسبت به ساير شهرهاي ديگر مقرون به صرفه تر است.

اين مقرون به صرفه بودن به دو جهت مي باشد. اولين دليل قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

که نسبت به ساير شهرهاي کشور پايين تر و مناسب تر مي باشد

و دومين دليل که هر کسي رو به خريد حفاظ شاخ گوزني در کرج مي کند،

کيفيت کار بالاي نصاب ها و توليدکنندگان کرجي است که نسبت به ساير شهرهاي

ديگر بسيار بالاتر مي باشد. وجود اين دو مولفه در کنار يکديگر سبب شده است

تا به جهت تضمين مالي و جاني منازل مسکوني خود قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

را در نظر نگرفت و تنها کيفيت بالا و استقامت فوق العاده بي نظير آن را در نظر

گرفت و قيمت آن را جزء آخرين فاکتور در اين راستا دانست.


قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج؛ مقرون به صرفه و ايده آل

اگر قصد خريد حفاظ شاخ گوزني را به جهت تضمين امنيت و آسايش خود داريد

و مي خواهيد در عين حال که آسايش و امنيت خود را تضمين مي کنيد،

زيبايي منحصر به فردي به نماي منزل خويش ببخشيد، بايد در نظر داشته باشيد

که عوامل مختلفي است که در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر و ديار ديگري موثر مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين عوامل و نکات اشاره کنيم تا بر همگان تبيين گردد

که اگر با قيمت هاي متفاوت و مختلف زيادي مواجه گشتيد، نبايستي

اين قيمت ها شما را سر در گم سازد؛ بلکه عوامل مختلفي سبب

اختلاف قيمت ها شده است که ما در اينجا براي شفاف سازي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

اين عوامل مختلف را نام مي بريم تا با ديدي باز به خريد حفاظ شاخ گوزني

يا هر نوع ديگري از حفاظ ها مبادرت ورزيد. اين عوامل عبارتند از:

?- ارتفاع و ابعاد مختلف حفاظ شاخ گوزني

اولين فاکتور در تعيين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج ارتفاع و ابعاد مختلف

اين نوع از حفاظ هاست. چرا که معمولا حفاظ شاخ گوزني را در ابعاد و ارتفاع هاي

مختلفي طراحي مي کنند که هر يک از اين ابعاد مختلف در تعيين نرخ دقيق

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج متفاوت مي باشد. ضمن اينکه امروزه

با توجه به ارتفاع ديوار برخي از منازل که بسيار پايين مي باشد و عبور از آن ها بسيار

راحت و بدون هيچ دردسري صورت مي پذيرد، اين دسته از افراد مي توانند

ارتفاع هاي مدنظر خود را سفارش دهند تا متناسب با ارتفاع ديوار آن ها ارتفاع حفاظ شاخ گوزني

نيز تعيين گردد تا بتوان با اندازه اي بيشتر و در قالب ابعاد وسيع تر خيال خود را از لحاظ عدم ورود

سارقين به داخل منازل آن ها تا حد بسيار زياد راحت و آسوده خاطر نمود.

پس اگر ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بيشتر از حد استاندارد خود باشد يا از ميان ابعاد مختلفي

که در بازار وجود دارد، بزرگترين ارتفاع و وسيع ترين ابعاد را براي محافظت

از جان و مال خود روي ديوار خانه هاي خود برگزيده شود، طبيعتا قيمت آن نيز نسبت

به ارتفاع ها و ابعاد کوچک تر، کمتر مي باشد. پس توجه به اين نکته

پيش از خريد حفاظ شاخ گوزني بسيار حائز اهميت است.

توجه به نوع آهن مصرفي و ميلگرد در قيمت نهايي حفاظ شاخ گوزني


?- نوع آهن مصرفي و ميلگرد

نوع آهن مصرفي نيز تأثير بسزايي در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج دارد.

ضمن اينکه اصولا در ساخت و طراحي حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد استفاده مي شود.

هر چقدر تراکم و شلوغي اين ميلگردها با توجه به انواع و اقسام حفاظ هاي بالاي ديوار بيشتر باشد،

قيمت نهايي آن ها نيز بيشتر است. به هنگام خريد حفاظ آهني بايد در نظر داشت

که برخي از مدل هاي مختلف اين نوع از حفاظ ها از تراکم بالاتري نسبت به برخي ديگر برخوردار هستند

که اين امر به نوبه خود سبب بالاتر رفتن قيمت آن ها مي شود.

چرا که اگر تراکم و شلوغي بيشتر باشد، عبور و نفوذ کردن از آن ها بيشتر خواهد بود

و در صورتي که تراکم کم باشد، ممکن است يک سارق حرفه اي با توجه به تعداد کم ميلگردهاي

به کار گرفته شده در حفاظ هاي آهني به راحتي آن ها را کنار زده و خود را

به درون ساختمان ها وارد سازد و زحمت چندين ساله يک فرد را به يکباره

به يغما ببرد. بنابراين توجه به تعداد ميلگرد و تراکم کم و زياد آن ها در حفاظ شاخ گوزني

نيز از ديگر علل بالا و پايين آمدن قيمت هاست. اگر در جايي قيمتي پايين تر

از قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج مشاهده کرديد، حتما تراکم و شلوغي

ميلگردهاي به کار رفته شده در آن ها و نيز تعداد ستون هاي به کار رفته شده

در آن ها را با شلوغي هاي بسيار زيادتر و ستون هاي بيشتر حفاظ شاخ گوزني

در کرج مقايسه کنيد و خيلي عجولانه با توجه به قيمت پايين اقدام به خريد

نکنيد و پول خود را صرف حفاظ هاي بي کيفيت با تراکم پايين نکنيد؛

بلکه با هزينه اي نه چندان بيشتر آسايش و آرامش را براي خود به ارمغان آوريد.

?- توجه به وزن آهن

وزن آهن به کار گرفته شده در حفاظ شاخ گوزني هر چقدر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت آن نيز به مراتب بيشتر خواهد شد. بنابراين به هنگام خريد

حفاظ شاخ گوزني مي بايست به اين نکات توجه شود. چرا که تجربه ثابت کرده است

برخي از مشتريان بلافاصله با اعلام قيمت پايين تر برخي از توليد کنندگان

رو به خريد محصول توليدي آن ها مي برند بدون آنکه وزن آهن به

کار رفته شده در هر يک از اين حفاظ ها را در نظر بگيرند.
بنابراين به طور کلي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با توجه به تراکم

بالا، وزن بيشتر، تعداد ستون هاي بيشتر، کيفيت و کارايي بالاتر، جنس

خوب و استاندارد، رنگ بندي هاي متنوع تر، نصب راحت تر و

نسبت به ساير مکان هاي ديگر مقرون به صرفه تر مي باشد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی,در,کرج, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 154 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:23

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 297 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:52

خريد کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است که دوره‌اي کوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌کند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌کنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

کتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گرکاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين کتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است که نزديک بود او را از پاي درآورد. اثري کوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي که مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي کردن. اين کتاب کوچک و ساده مي‌تواند به کساني که فکر مي‌کنند به آخر راه رسيده‌اند کمک کند، نيز به آن‌ها که عزيزانشان با چنين مشکلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن کتابي است درباره‌ي اين که چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاريکي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلکان

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي کرد که تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم کرده بود . در زير عنوان اين کتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يک زن براي پيدا کردن قاتل ايالت طلايي کاليفرنيا. اين کتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يک قاتل سريالي که در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( کاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يک کتاب در اين باره را با انتشارات هارپرکالينز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يک خبرنگار و يک نويسنده‌ي جنايي ديگر با همکاري همسر ميشل مک نامارا کار ناتمام او را تکميل کردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:37

چاپ سوليت ، چاپ بر روي متريالي پر طرفدار و جذاب

چاپ سوليت

ساختار سوليت :

  • سوليت يک متريال ساخته شده از PVC  مي باشد !
  • اين محصول مانند اکثر قريب به اتفاق متريال هاي هم دسته خود وارداتي مي باشد و عمده برند هاي سوليت موجود در بازار اين متريال ، ساخت چين مي باشد ؛ که تقريبا از لحاظ کيفيت و قيمت تقريبا همسان هستند .

سوليت يکرو  ( پشت طوسي ) و سوليت دورو :

اين محصول در ? نوع پشت طوسي ( يکرو ) و نوع دوم پشت سفيد ( دورو ) موجود مي باشد.

سايزبندي سوليت هاي يک و دورو

هر کدام از اين دو نوع در سايز هاي مختلفي موجود مي باشد. سوليت پشت طوسي ( يکرو ) در سايز هاي ?? و ??? سانتي متر و سوليت پشت سفيد ( دورو ) از عرض ??? تا عرض ??? موجود مي باشد. همان طور که از اسم سوليت نوع دوم مشخص است ، اين سوليت قابليت چاپ دورو را دارد و مي توان در فضاهاي متناسب خود استفاده کرد .

سطح صاف و بدون بافت متريال سوليت يک مزيت در کيفيت چاپ سوليت :

     از شرايط خاص اين محصول صاف و بدون بافت بودن سطح اين متريال مي باشد ؛ اما در کل بايد به اين موضوع اشاره کرد که هر چقدر سطح يک متريال بافت ريز تري داشته باشد ، مي تواند خروجي چاپ با کيفيت تري داشته باشد و در اين زمينه سوليت مانند کاغذ عکس و متريال هاي مشابه خود چاپ پذيري بسيار بالايي دارد .

مات و عدم بازتاب نور در سطح سوليت :

     از شرايط خاص ديگر سوليت مي توان به مات بودن و عدم بازتاب نور از صفحه اشاره کرد که اين ويژگي به کاربران کمک مي کند تا از سوليت در فضاهاي داخلي و زير نور هاي مصنوعي ( انواع لامپ ها ) استفاده کنند و مطمئن باشند تا اثر نور در صفحه نخواهد افتاد و کاربران را آزار نخواهد داد .

ضخامت و استحکام سوليت :

     ويژگي ديگر اين متريال ضخامت و استحکام بالاي اين متريال مي باشد که به ماندگاري بالاي آن کمک مي کند و مي توان با حس اطمينان بالا حتي چندين سال از اين محصول استفاده کرد . با توجه به اين قابليت ها است که در اکثر سازه هاي نمايشگاهي  مثل رول آپ ، پاپ آپ ، ميزکانتر و … از سوليت استفاده مي کنند.

چاپ اکوسالونت روي سوليت و چاپ يووي روي سوليت :

     سوليت در دو کيفيت مختلف قابليت چاپ دارد ، در کيفيت اکوسالونت و يووي ؛ که هر کدام از اين نوع چاپ ها ( که در مقالات آتي به جزئيات آن اشاره خواهيم کرد ) هزينه چاپ متفائتي دارد . اما با اين تفاسير چاپ اکوسالونت روي سوليت بسيار پر طرفدارتر از چاپ يووي مي باشد و هزينه کمتري نسبت به آن دارد .

ادامه مطلب : چاپ سوليت

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : چاپ,سولیت,چاپ,بر,روی,متریالی,پر,طرفدار,و,جذاب, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:45

انواع حفاظ درب آکاردئوني

آشنايي با حفاظ درب آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد .

بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند.

بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

شرايط درب آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب درب آکاردئوني

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
·
ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
·
شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد درب آکاردئوني چيست؟

درب آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

قفل درب هاي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي درب آکاردئوني خود استفاده کنيد .

ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

درب آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

?? دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
?? درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.
?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.
?? پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
?? زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

درب آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد .

که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

نصب درب آکاردئوني و نکات آن

در نهايت مي توان گفت که نصب گارد آهني کاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد.

اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.
جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است .

که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينکه درب آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

حفاظ آکاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آکاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا کرده ايد

و مي دانيد که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يک سري نکات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا که اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آکاردئوني دارند که شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آکاردئوني در بازار مشاهده کرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني نمود پيدا کند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذکر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آکاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آکاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درک درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ آکاردئوني

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آکاردئوني بايستي به يک سري نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آکاردئوني

در پايان کار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يک از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آکاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

اين عوامل مختلف که موجب تغيير در قيمت حفاظ آکاردئوني مي گردند، مي توانند شامل موارد زير باشند:

?- جنس حفاظ آکاردئوني

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آکاردئوني مطمئن تر و مستحکم تر باشد،

امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده

را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آکاردئوني مطمئن تر مي سازد.

بنابراين نبايستي در همان وهله نخست قيمت حفاظ آکاردئوني پايين و ارزان قيمت ما

را بفريبد و بدون هيچ گونه فکر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آکاردئوني ارزان قيمت زد؛

بلکه بايستي جنس آن را مدنظر قرار داد چرا که برخي از توليدکنندگان هستند

که براي جلب مشتري از جنس آهن هاي دست دوم و نامرغوب با قيمت پايين استفاده مي کنند

تا با قيمت حفاظ آکاردئوني ارزان بازار را به سمت و سوي خود بکشانند.

بنابراين مشتري حاذق و تيزفهم کسي است که جنس حفاظ آکاردئوني

مرغوب را از نامرغوب به خوبي تشخيص داده تا خريدي مطمئن در پيش داشته باشد.

?- انواع و طرح هاي مختلف حفاظ آکاردئوني

قيمت حفاظ آکاردئوني تا حد بسيار زيادي تحت تأثير مدل ها و طرح ها

و نيز انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که امروزه شما مي توانيد

هر يک از مدل ها و طرح هاي مدنظر خود را خريداري نماييد. طبيعتا هر مدل

و نوعي از درب هاي آکاردئوني موجود در بازار در قالب قيمت هاي متفاوتي

عرضه مي گردند که توجه به نوع آن در قيمت گذاري بسيار حائز اهميت مي باشد.

در اين خصوص در ادامه بيشتر سخن به ميان خواهيم آورد.

?- تنوع رنگ

رنگ هاي متفاوت و متنوع درب هاي آکاردئوني نيز تا حد بسيار زيادي در قيمت گذاري

آن ها دخيل مي باشد و مي توان هر رنگي را بر حسب سليقه خود انتخاب نموده

و پيش از خريد به تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني در قالب رنگ بندي هاي آن نيز توجه کرد.

هر چند که ممکن است اين تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت قيمت حفاظ آکاردئوني

?- متراژ حفاظ آکاردئوني

متراژ و ميزان طول و عرض حفاظ آکاردئوني يکي از مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني بسيار موثر مي باشد. به اين صورت که حفاظ آکاردئوني

از جنس آهن مي باشد تا با خاصيت مستحکم بودن خود سد مستحکم و مقاومي

در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمي باشد و از آنجا که قيمت آهن

بسيار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آکاردئوني، قيمت آن ها

نيز با يکديگر کاملا متفاوت مي باشد. چرا که برخي از منازل مسکوني در ارتفاع کمتر و برخي بيشتر هستند.

بنابراين براي به دست آوردن فرمولي دقيق و منسجم براي قيمت حفاظ آکاردئوني،

ارتفاع درب را در عرض آن و نيز قيمت هر متر مربع ضرب نموده تا

حاصل ضرب را به عنوان قيمت حفاظ آکاردئوني بدست آوريم.

بنابراين هر چقدر حفاظ آکاردئوني عريض تر و مرتفع تر باشد، در قيمت آن تأثيري مستقيم خواهد گذاشت.

?- تراکم حفاظ آکاردئوني

تراکم يا شلوغي و خلوتي حفاظ آکاردئوني نيز از ديگر مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير بسزايي خواهد گذاشت.

به اين صورت که هر چقدر تراکم و ميزان شلوغي درب مورد نظر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت حفاظ آکاردئوني را بالاتر برده و در عين حال امنيت بيشتري را نيز به همراه خواهد داشت.

خلوتي و تراکم پايين حفاظ آکاردئوني نيز علاوه بر پايين آوردن امنيت آن ها در قالب قيمت هاي ارزانتري نيز عرضه مي شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني

 

انواع حفاظ هاي آکاردئوني

همانطور که يادآور گشتيم يکي از مواردي که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير مستقيمي دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين مدل هاي مختلف اشاره اي گذرا داشته باشيم. انواع و اقسام درب هاي آکاردئوني را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

?- حفاظ آکاردئوني ساده

طبيعتا ارزان قيمت ترين حفاظ آکاردئوني، مدل ساده و بي آلايش آن است که مناسب افراد کم بضاعتي است که وسع مالي چندان مناسبي ندارند.

?- حفاظ آکاردئوني دو جداره

در توليد و ساخت اين نوع درب ها از تسمه هاي ايستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئوني به صورت دو لايه متصل به هم از طريق جوشکاري استفاده شده است که بسيار ايمن و مطمئن تر مي باشند.

?- سه لوزي

حفاظ آکاردئوني سه لوزي نيز يکي از متداول ترين انواع درب هاي آکاردئوني محسوب مي شود که بر حسب تعداد گل ها قيمت حفاظ آکاردئوني متفاوت مي باشد.

?- حفاظ آکاردئوني دوبل

?- ايتاليايي

?- حفاظ آکاردئوني سفارشي

شما مي توانيد هر نوع مدل و طرحي که در ذهن خود داريد را به مسئولين و توليدکنندگان درب هاي آکاردئوني سفارش دهيد که مسلما قيمت اين نوع درب هاي سفارشي بر حسب عوامل نامبرده شده در اين مطلب کاملا متفاوت از يکديگر مي باشند.

درب آکاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاکنون به فکر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد

و تنها يک درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود

و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است

از همين الان به فکر راه چاره اي بوده و با درب آکاردئوني مي توانيد

تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت که امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي

ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسکوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محکم در برابر سارقين و افراد

مزاحم قرار مي گيرد که با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود

براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنيد

و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون کوچکترين استرسي بر بالين بگذاريد.

در همين راستا حفاظ آکاردئون حفاظ سازه با بيش از ?? سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد

تا با توليد درب آکاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد.

بنابراين در صورتي که قصد خريد اين حفاظ آهني مستحکم را داريد،

مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد.

در ادامه در خصوص حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان يکي از

توليدکنندگان درب آکاردئوني و حفاظ آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسکوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان توليدکننده حفاظ آهني

شرکت حفاظ سازه

کليه کساني که قصد خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را دارند،

مي توانند پيش از خريد براي حصول اطمينان خود از خريدي شايسته و قابل اعتماد نسبت

به اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني تحقيق کرده تا با خيالي آسوده،

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را خريداري نموده و با نصب و اجراي آن روي درب ورودي

چوبي منزل خويش امنيت و آسايش را در منزل شخصي خويش برقرار سازند.

ما در اينجا براي آشنايي بيشتر شما با حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به ارائه برخي از توضيحات

در خصوص اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني مي پردازيم تا در صورت خريد،

با ديدي باز و با خيالي آسوده خريد خود را صورت بخشيد. پس ادامه مطلب را از دست ندهيد.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

در صورت خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شرکت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

  1. ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه کادري مجرب در گروه حفاظ سازه
  2. استحکام فوق العاده بالاي درب آکاردئوني و نيز پرچ هاي آن
  3. بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته کردن درب
  4. قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شرکت معتبر
  5. حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در کوتاهترين زمان ممکن
  6. امکان بهره مندي از درب هاي تک جداره و دوجداره
  7. امکان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
  8. بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امکانات و قابليت هايي که با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در کمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين کار تماس با مسئولين فروش حفاظ آکاردئون حفاظ سازه است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

کار را به کاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يک کلام ايمني کار را به حفاظ سازه بسپاريد تا با توليد درب هاي آکاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محکمي در برابر سارقين پديد آوريد.

درب آکاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شرکت حفاظ سازه

شرکت حفاظ سازه در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح کشور افتخار اين را دارد که براي نخستين

بار درب آکاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آکاردئوني دوجداره

توسط توليدکنندگان شرکت حفاظ سازه به اين صورت ساخته و طراحي شده است

که داراي ? خم پرس جوش مي باشد که همين امر سبب استحکام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تکاني هم ندارند که اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آکاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحکم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اکثر خانه هاي امروزي مستحکم سازد.
بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آکاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشکلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

که ممکن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور کلي بر هم زند.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,درب,آکاردئونی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 192 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:24

انتخاب بهترين آرايشگاه و مزون لباس عروس

 

يکي از رويايي ترين شب ها براي هر دختر خانم و آقا پسري مي تواند شب عروسي باشد. با اين حال طبيعتا انتخاب مزون لباس عروس و خريد اين لباس مي تواند از مهمترين بخش هاي برگزاري اين جشن باشد. در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که از طريق سايت بيا تو عروسي بهترين مزون هاي لباس عروس در تهران را مشاهده نماييد و به راحتي براي برگزاري عروسي خود برنامه ريزي کنيد.

مزون لباس عروس

جشن عروسي يکي از جشن هاي بسيار مهم براي هر فرد مي باشد به طوري که اين شب مي تواند رويايي ترين و خاص ترين شب زندگي دختر خانم ها و پسرها باشد. با اين حال بدون شک لازم است در انتخاب لباس عروس دقت زيادي شود زيرا عروس خانم قرار است در اين شب، رويايي ترين لباس را بر تن کند. با اين وجود مشاهده مي‌ شود که در تمامي دنيا لباس عروس وجه تمايزهايي با ديگر لباس هاي مهمانان دارد و اولين چيزي که از ظاهر عروس در مراسم به چشم مهمانان مي آيد، لباس انتخابي عروس خانم است. اين موارد موجب شده است که حساسيت خانم ها در انتخاب مزون لباس عروس بسيار بالا برود از اين رو ما در سايت بيا تو عروسي سعي کرده ايم بهترين انواع مزون لباس عروس در تهران را معرفي کرده و همچنين به نکات مهم در هنگام انتخاب لباس عروس اشاره کنيم.

2yrx_m2.jpg

نکات مهم در هنگام مراجعه به مزون لباس عروس

هنگامي که شما قرار است به مزون لباس عروس مراجعه کنيد و براي شب عروسي خود لباس شيک و بي نظير خريداري کنيد يکي از مهمترين مواردي که در ابتدا بايد در مورد آن تصميم بگيريد، خريد يا اجاره کردن لباس عروس مي باشد. به طوري که بسياري از افراد ممکن است اقدام به خريد لباس عروس کنند و افرادي نيز اقدام به اجاره اين لباس مي نمايند که اين امر بسته به سليقه شما مي باشد. پس از اين امر بايد توجه داشته باشيد که حتما مزوني که انتخاب مي ‌کنيد داراي لباس هاي آماده متنوع در سايزهاي مختلف باشد تا بتوانيد بهترين لباس مد نظر خود را انتخاب کنيد.

اگر دوست داريد در شب عروسي مانند الماس بدرخشيد و بهترين لباس را بر تن داشته باشيد بهتر است مزوني را انتخاب کنيد که نمونه کار آن را قبلا ديده ايد و يا در مراجعه به اين مزون بايد لباس هاي آماده اي که موجود است را به درستي مورد بررسي قرار داده و نوع پارچه و دوخت را تشخيص دهيد. نکته بسيار مهم ديگر در هنگام مراجعه به مزون لباس عروس مشخص کردن بودجه است زيرا با توجه به متنوع بودن انواع لباس عروس موجود در مزون ها قيمتي که براي هر لباس ها ارائه مي شود مختلف خواهد بود که شما بايد متناسب با هزينه اي که قرار است بپردازيد آن را انتخاب کنيد.

 

بهترين مزون هاي تهران

همانطور که گفته شد انتخاب مزون لباس عروس از مهمترين موارد در هنگام برگزاري جشن عروسي مي باشد. لازم است بدانيد يکي از بهترين مزون هاي لباس عروس موجود در تهران مزون ايران الماس که در جردن، بالاتر از ميرداماد، بن بست آناهيتا، پلاک ?، طبقه اول، واحد ? قرار دارد، مي باشد. ديگر مزون لباس عروس، پيشنهادي مزون عروس دلبر است که ارائه دهنده بهترين لباس هاي عروس ايراني و خارجي است که در وليعصر، خيابان امير اکرم، خيابان لبافي نژاد، خيابان برادران مظفر، نبش کوچه ماه، پلاک ?? واقع شده است. مزون حديث منوچهري، مزون لباس عروس فوزيه، مزون عروس پيفون، گالري ژينو، لباس مجلسي و عروسي نايريکا، مزون وندا و مزون عسلي نيز از ديگر مزون هاي پيشنهادي بيا تو عروسي مي باشد.

انتخاب آرايشگاه مناسب

علي رغم اينکه براي برگزاري عروسي باشکوه و بي‌ نظير لازم است در انتخاب مزون لباس عروس دقت زيادي داشته باشيد، طبيعتا انتخاب سالن زيبايي و آرايشگاه عروس خوب نيز مي‌ تواند در باشکوه برگزار شدن بهترين روز زندگي شما تاثيرگذار باشد. ترجيحا بهتر است که اين آرايشگاه در نزديک محل باغ يا تالار عروسي باشد. براي اينکه بتوانيد بهترين آرايشگاه را انتخاب کنيد در اولين مورد مي توانيد از طريق سايت بيا توعروسي و يا ديگر سايت هاي اينترنتي بهترين آرايشگاه ها را که در اطراف محل زندگي و کار شما وجود دارد شناسايي کرده و سپس به محل مربوطه رفته و به نحوه کار و برخورد آرايشگر با مشتري توجه کنيد. همچنين براي انتخاب آرايشگاه مناسب لازم است که به تجربه آرايشگر توجه کنيد. همچنين توجه داشته باشيد بهتر است يک ماه قبل از عروسي، آرايشگاه را انتخاب کرده و قرارداد را ببنديد زيرا با اين کار دغدغه بزرگ شما حل شده و مي‌ توانيد يکي از اساسي ترين کارها را انجام شده بدانيد. از طرفي با نظر اين آرايشگر مي توانيد در طول اين مدت کمي به خود برسيد و براي بهترين شب زندگي آماده شويد.

ليست آرايشگاه هاي تهران

همانطور که تعدادي از بهترين انواع مزون لباس عروس تهران در سايت بيا تو عروسي معرفي شده است، لازم است بدانيد يکي از بهترين آرايشگاه هاي شرق تهران سالن زيبايي فيروز ابرو و ميکروپيگمنتيشن سارا مي باشد اين مرکز تخصصي داراي ? گواهينامه بين المللي بوده و فرصت استثنايي به شما مي دهد تا زيباترين شب زندگي را به يادماندني تجربه کنيد. سالن زيبايي پرديس، خدمات ابرو شبنم رحيمي، سالن زيبايي گلاريس، سالن زيبايي سرمه، سالن زيبايي کيميا رضايي، سالن زيبايي گل ها، سالن زيبايي لي لي رضايي، سالن زيبايي ايرانا، سالن زيبايي ليليوم سرخ، سالن هورا بهاجي، سالن زيبايي عروس آريايي، سالن زيبايي غزاله حيدري و غيره نيز از ديگر آرايشگاه هاي ممتاز تهران هستند که در سايت بيا توعروسي معرفي شده اند و براي شما مي توانند انتخابي بي نظير باشند.

 

ساير خدمات بياتوعروسي

علاوه بر آنچه در خصوص انتخاب مزون لباس عروس و انتخاب آرايشگاه مناسب گفته شد لازم است بدانيد در سايت بيا تو عروسي خدمات ديگري براي برگزاري هرچه بهتر اين جشن ارائه مي شود. به طوري که شما مي توانيد بهترين فروشگاه هاي لوازم مراسم عقد و مزون هاي سفره عقد و عروسي را در اين سايت مشاهده کنيد. تشريفات مجالس عروسي که توسط شرکت هاي مختلف صورت مي ‌گيرد نيز توسط اين سايت به شما معرفي مي شود. همچنين شما مي توانيد بهترين آتليه را براي عکاسي شب عروسي تان انتخاب کنيد. جالب است بدانيد اگر به دنبال آتليه کودک مناسب در تهران نيز هستيد بايد توجه داشته باشيد که در اين سايت ليست بهترين آتليه هاي کودک تهران نيز موجود مي باشد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,بهترین,آرایشگاه,و,مزون,لباس,عروس, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:38

شيشه اسپايدر ساختمان و چاهک آسانسور

نماي شيشه اي اسپايدر ساختمان به نوعي از نماهاي مدرن شيشه اي  گفته مي شود که در آن شيشه بوسيله اتصالات و يراق آلات اسپايدر به سازه متصل مي گردد. يکي از معمول‌ترين و بهترين نوع شيشه‌هاي بدون فريم، شيشه اسپايدر است. اسپايدر (Spider)  به معناي عنکبوت مي‌باشد و به دليل اينکه اين شيشه ساختاري عنکبوت شکل دارد و شيشه اسپايدر بر محورها و يراق‌ها به‌ صورت شبکه‌اي ، نصب مي‌گردند، اين نام براي شيشه اسپايدر انتخاب‌شده است. البته يراق آلات اسپايدر استفاده شده در نصب شيشه اسپايدر نيز حالت عنکبوتي و شبکه اي دارد و دليل ديگري بر اين نامگذاري است.

کاربردهاي نماي شيشه اي اسپايدر

کاربرد اصلي نماي اسپايدر در ساختمان ها و برج هاي تجاري و اداري و همچنين در طراحي چاله و چاهک شيشه اي آسانسور مي‌باشد هر چند در برخي از ساختمان هاي مسکوني نيز از نما اسپايدر استفاده مي‌شود. نماي اسپايدر داراي سيستم متنوع ساختار سازه اي از سيستم سازه هاي فلزي ، کابلي و شيشه اي مي باشد که با توجه به کاربري ساختمان، بارگذاري و هزينه از هر يک از آنها استفاده مي شود. استفاده از هرنوع ساختار شيشه در اين نما بلامانع بوده که با توجه به شرايط محيطي و کاربري نما تعيين مي گردد. وقتي مي‌خواهيد دهنه‌هاي بزرگ مغازه ويا فروشگاه خود را به‌وسيله سازه‌هاي شيشه اي با ابعاد بزرگ پوشش دهيد و در آن سازه‌ي آهني و آهن‌کشي نداشته باشيد مطمئناً بهترين گزينه نماي شيشه اسپايدر است.

شيشه هاي مورد استفاده در نماي شيشه اي اسپايدر

شيشه‌هايي که در نما هاي اسپايدر مورد استفاده قرار ميگيرد اصولا بايد به‌ صورت شيشه لمينت و يا به‌ صورت شيشه سکوريت با ضخامت حداقل 10 ميل باشد. اجراي نماي ساختمان با شيشه اسپايدر سکوريت کم هزينه تر از شيشه اسپايدر لمينت ميباشد.

نصب و اجراي نماي شيشه اي اسپايدر و شيشه چاهک آسانسور

به‌جرات مي‌توان گفت نصب شيشه اسپايدر و چاهک آسانسور يکي از پيچيده‌ترين کارهاي نصب در ساختمان سازي و سازه‌ها مي‌باشد. محاسبه دقيق به همراه اجرا ي دقيق و بي نقص، با استفاده از شيشه اسپايدر، مي‌بايست باهم انجام‌ شود و کوچکترين تختلافي در محاسبات وجود نداشته باشد چرا که اختلاف محاسبه ميلي‌متري به دليل ساختار شبکه‌اي به کيفيت کار آسيب جدي ‌وارد ميکند. اندازه‌گيري دقيق قبل از شروع و توليد شيشه اسپايدر نيز نقش به سزايي در بهتر شدن کيفيت پروژه دارد. در شيشه اسپايدر امکان خطا در واحد ميلي‌متر نيز وجود ندارد و هر نوع محاسبه خطابه پروژه آسيب جدي مي‌زند. اين محصول از آن دسته نماهايي مي‌باشد که با سبک مدرن امروزي هماهنگي دارد و ضمن جلوه زيبايي که به ساختمان مي‌بخشد باعث فراگير شدن نور طبيعي در کل ساختمان شما مي‌شود.

نما و يا سقف شيشه اي اسپايدر براي ساختمان ها، هتل ها و برج هاي شيک و مدرن رو به گسترش است و براي اجراي پروژه نما اسپايدر نيازمند تخصص و مهارت لازم ميباشد.

شرکت آنلاين دُر با تجربه و مهارت لازم در نصب انواع شيشه اسپايدر و چاهک آسانسو آماده خدمت رساني به شماست. شرکت هاي انبوه ساز ميتوانند با ما در ارتباط باشند و از خدمات گسترده و با کيفيت ما بهره مند گردند.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

----------------------------------------------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/yz6fV

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : شیشه,اسپایدر,ساختمان,و,چاهک,آسانسور, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:23

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,ایمن,ترین,حفاظ,برای,محافظت,از,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:17

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,ارسال,کتاب,به,سرتاسر,دنیا, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:40

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

 

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : دندانپزشک,متخصص,ارتودنسی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:58

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تلفنی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:44

قیمت درب اتوماتیک09124372935 تعمیر جک ریموتی تعمیرات تخصصی درب برقی تمام نقاط تهران تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک پارکینگی ، کرکره برقی ،قیمت درب اتوماتیک  درب های اتوماتیک شیشه ای فروشگاهی در انواع ریلی ، دولنگه و درب های بادی قدیمی با قطعات اور جینال نصب درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه  در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب برقی

قیمت درب اتوماتیک انواع جک درب (چینی ، آلمانی ، ایتالیایی) به صورت شبانه روزی با ضمانت کاری

قیمت درب اتوماتیک جک – برد – چشمی – ساخت ریموت جک

 قیمت درب اتوماتیک تمام قطعات نصب و قیمت تعمیر دارای گارانتی می باشد

z6fr_1.jpg

 

قیمت تعمیر درب اتوماتیک قیمت درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه

فروش و قیمت نصب و تعمیرات انواع دربهای اتوماتیک کشویی قیمت فروش و نصب و قیمت تعمیرات انواع دربهای  کشویی تاشو

نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های  استاندارد روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم

 

قیمت درب اتوماتیک درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای  متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد قیمت درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه پارکینگ

قیمت لوازم بردی قیمت درب اتوماتیک و پخش انواع یدکی درب شیشه ای مینا درب چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص قیمت درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده است

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نصب,ارزان,درب, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:18

لینک دوستان

خبرنامه